Jacqueline Slaap

Requirements | UX | Salesforce | .Net

Resource Consultant

Aanvraag nummer

46148

Opdracht toegevoegd:

28-09-2023

Locatie:

Den Haag

Klant:

Min.v.BZK / SSC - ICT

Uren per week:

36 uur

Uiterlijke aanbieddatum:

02-10-2023 10:00

Startdatum opdracht

15-10-2023

Einddatum opdracht

31-03-2024 met optie op verlenging

Functioneel beheerder

Opdrachtbeschrijving

De medewerker zal zich moeten gaan bemoeien met het technische beheer van alle satelliet telefoons bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Dit behelst zowel de technische ondersteuning, oplossen van incidenten, uitleveren van nieuwe items maar ook het contact richting leverancier onderhouden en de contacten richting het Ministerie (zowel Departement als de Ambassades). Engels taal vaardig is een vereiste.

Achtergrond opdracht

Het team Unified Communications is een team van totaal zo'n 40 medewerkers. Binnen het team zijn er verschillende diciplines: Vaste telefonie, mobiele abonnementen beheer, Outlook / Exchange, portofonie en sateliet telefonie. De huidige medewerker die de beschreven werkzaamheden uitvoert is voor langere tijd uitgevallen.

Organisatorische context en cultuur

Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden ITdiensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EUvoorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen

KO-criteria.

Benodigdheden voor aanbieding:
1. CV MAX 6 pagina's
2. Ingevuld aanbieddocument met daarin een motivatie gericht op de aanvraag. Aanbieddocument max max 1-1,5 pagina's lang zijn.
3. CV AVG-proof: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens.
 

Eisen

Dominant kwaliteitenprofiel

  • MBO-4 afgerond (diploma) richting IT

Wensen

Competenties

  • Je stelt de klant voorop.
  • Je bent een teamplayer.
  • Je bent bereid om in uitzonderlijke gevallen ook buiten werktijd bij te springen.
  • Je hebt een gezonder arbeids ethos.
  • Je werkt netjes en nauwkeurig.
  • Je kunt rapportages maken, trends signaleren en adviseren
  • Je hebt goede mondelingen en schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je bent de Engelse taal machtig

Aanvullende kennis

  • ITIL certificaat
  • Kennis en ervaring van ITIL processen
    • > 5 jaar ervaring (15 Punten)
    • 2 - 5 jaar ervaring (10 Punten)
    • < 2 jaar ervaring (5 Punten)
  • Kennis een ervaring met werken met een ITSM tool, zoals Topdesk
    • > 2 jaar ervaring (15 Punten)
    • 1-2 jaar ervaring (10 Punten)
    • < 1 jaar ervaring (5 Punten)

Overige functiewensen

  • kennis en ervaring van de logistieke processen
    • > 3 jaar ervaring (15 Punten)
    • 1 - 3 jaar ervaring (10 Punten)
    • < 1 jaar ervaring (5 Punten)
  • Werkervaring bij Rijksoverheid of vergelijkbare grote, complexe werkorganistie
    • > 5 jaar ervaring (15 Punten)
    • 2 - 5 jaar ervaring (10 Punten)
    • < 2 jaar ervaring (5 Punten)