Zoeken

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

Staatsbosbeheer

Uren per week:

18 uur

Uren per week:

18

(Senior) Business Analist

Opdrachtbeschrijving *

Staatsbosbeheer is een zelfstandig bestuursorgaan en beheert ruim 270.000 hectare Nederlandse natuur. Staats­bosbeheer maakt zich onder de noemer ‘Beschermen, beleven en benutten’ klaar voor de toekomst waarin ze mensen willen betrekken bij de natuur die hen raakt. …

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

Ministerie van VWS

Uren per week:

32 uur

Uren per week:

32

Data analist

Opdrachtbeschrijving *

Binnen het projectbureau LCH wordt er verschillende financiële en niet-financiële data vastgelegd en verwerkt tot informatie. Deze goederen- , verplichtingen- en kwaliteitsadministraties moeten door middel van analyses worden beoordeeld en met elkaar in overeenstemming worden gebracht. Tevens zal de…

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

Cooperatieve Rabobank U.A., - OBT

Uren per week:

40 uur

Uren per week:

40

Senior Business Analist (HPT Plateau 3)

Opdrachtbeschrijving *

Onderstaand de info over het gezochte profiel (stevig/senior/lead mét bankkennis), ALM en de plaats binnen Rabobank: •              Kennis van Bank & Bankproducten een préàvereist!; specifieke ALM kennis niet direct nodig. •              SQL kennis is een pré (om…

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

Belastingdienst

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Data engineer

Opdrachtbeschrijving *

GEEN ZZP TOEGESTAAN! Specifiek werk je aan het programma E-commerce. Binnen Europa is er sinds dit jaar een nieuwe regelgeving voor E-commerce ondernemers in werking getreden. DF&A denkt met het belastingdienstbrede programmma mee over datagedreven inzichten op…

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

Min.van BZK / SSC - ICT

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Senior Werkplek Specialist

Opdrachtbeschrijving *

We zijn op zoek naar een Senior Werkplek specialist 3e lijn die breed ingezet kan worden binnen het Team RWO OPS/DEV team. De betreffende kandidaat moet minimaal voldoen aan de gestelde harde eisen zoals aangegeven om direct ingezet te…

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

de Volksbank N.V.

Uren per week:

40 uur

Uren per week:

40

Office365 beheerder (1514)

Opdrachtbeschrijving *

Office365 beheerder Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: Office 365 en in het bijzonder Microsoft SharePoint en Teams beheren (zowel technisch als functioneel); Verbeteren van de omgeving door automatisering; Contact met gebruikers, security, architecten…

Opdracht toegevoegd:

07-12-2021

Klant:

de Volksbank N.V.

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Android developer (1516)

Opdrachtbeschrijving *

Android developer Android developer bij 1 van de mobiele teams. Kennis van en ervaring met agile-methoden, zoals SAFe, scrum en DevOps. Kennis van Jenkins, JIRA, BitBucket en Confluence is een pré. Kennis van versiebeheer in GIT….

Opdracht toegevoegd:

06-12-2021

Klant:

Min.van BZK / SSC - ICT

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Senior Oracle EBS DBA

Opdrachtbeschrijving *

We beheren voor meerdere klanten diverse BI applicaties. Je specialisme is Oracle EBS 12.2 omgevingen, inclusief Oracle SOA Suite. Het optimalizeren van het beheer, door inrichten van scripting en monitoring en meewerken aan verschillende projecten. * Technisch applicatiebeheer …

Opdracht toegevoegd:

06-12-2021

Klant:

DUO Den Haag (2006613)

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Senior Database administrator

Opdrachtbeschrijving *

De kandidaat wordt verantwoordelijk voor het technisch beheer van de Oracle databases en applicatieserver omgevingen (Windows server), waaronder ook diverse Off The Shelf pakketten, maar zal ook de DevOps teams (waar nodig) moeten ondersteunen. De kandidaat zorgt er voor…

Opdracht toegevoegd:

06-12-2021

Klant:

Min.van BZK / SSC - ICT

Uren per week:

36 uur

Uren per week:

36

Medior Applicatiebeheerder

Opdrachtbeschrijving *

De Applicatiebeheerder is verantwoordelijk voor het in bedrijf stellen en houden van applicaties op een zodanige wijze dat de klantenorganisatie tevreden is over het product en de geleverde ondersteuning. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van ITIL-processen, zoals incident- problem- en…